Легендарна серія Gymkhana отримала нове дихання — і нову зірку.
Компанії Hoonigan та Subaru Motorsports USA оголосили про повернення культових відео Gymkhana та представили головного героя нової епохи — Subaru Brataroo 9500 Turbo. Прем’єра відбулася на SEMA Show 2025 у Лас-Вегасі.

Цього разу історія Gymkhana розгортається в Австралії — саме там, де народилося слово “hoon”. “Hoon” - це австралійський сленг, означає людину, яка ганяє на машині агресивно, з драйвом і задоволенням. Тревіс Пастрана за кермом свого третього унікального Subaru покаже нові рівні контрольованого хаосу: ще більше диму, ще більше стрибків і ще менше гальм.

Легенда минулого — для майбутнього

Brataroo створений на основі культового Subaru BRAT 1978 року, але від нього тут залишилися лише обриси. Цей автомобіль — вибух енергії, технологій і божевільної інженерії. Над проєктом працювали Subaru of America та Vermont SportsCar, створивши повноприводну машину, що може не лише входити у віражі боком, а й літати.

Під капотом — 2,0-літровий турбований опозитний двигун, який розвиває 670 к.с. та розкручується понад 9500 об/хв. Потужність передається через 6-ступеневу секвентальну коробку SADEV і спортивні диференціали. Це — найвисокоообертовіший Gymkhana Subaru в історії.

Про машину для попередньої Gymkhana, літаючий універсал - Family Huckster ми писали тут.

Технології, створені для польоту

Кузов Brataroo виконаний повністю з карбону, на шасі VSC із каркасом безпеки за стандартами WRC. Дизайн розробив відомий художник Khyzyl Saleem (The Kyza) — він поєднав ретро-лінії BRAT із сучасною агресією ралі-кару.
Оздоблення натхнене австралійськими заходами сонця, а на кузові — зображення кенгуру з “піднятим великим пальцем” Пастрани.

Інженери додали активну аеродинаміку — лопаті на передніх крилах і два змінні задні спойлери дозволяють керувати балансом авто навіть у повітрі. Це найпросунутіша система, яку коли-небудь мали Gymkhana-машини.

Душа Subaru, серце Gymkhana

Салон Brataroo — це поєднання минулого і сучасності. Карбонове торпедо з декоративними “дерев’яними” вставками, відновлене оригінальне радіо та СВ-зв’язок — усе відсилає до 70-х, але керування активною аеродинамікою тепер на місці колишніх кнопок клімату.

«Цей BRAT просто божевільний — у найкращому сенсі, — каже Тревіс Пастрана. — Він має душу старого Subaru, але з технологіями, яких ще не було в жодній Gymkhana. Він створений, щоб літати, горіти і повертатися за новою порцією адреналіну.»

Gymkhana Brataroo 9500 Turbo продовжує спадщину Кена Блока — людину, яка перетворила любов до водіння на глобальне явище.
Новий фільм Gymkhana: Aussie Shred вийде вже у грудні на каналі Hoonigan YouTube.

Хто такі Hoonigan
Hoonigan — це креативна команда, яка перетворила любов до автоспорту на цілу культурну течію. Вони створюють легендарні проєкти на стику інженерії, шоу та відеомистецтва. Саме ця команда стоїть за серіями Gymkhana, Climbkhana та This vs That, які зробили трюкові перегони світовим феноменом.

Hoonigan — це не лише продакшн-студія, а й бренд одягу, інженерний хаб і спільнота фанатів швидкості. Разом із Subaru вони створюють унікальні автомобілі, які вражають не цифрами на папері, а вибуховими емоціями, димом від шин і гулом боксерного двигуна. Їхня філософія проста: “Tire slaying is a lifestyle” — спалювати гуму це не просто розвага, це стиль життя.

Читати інші новини зі світу Subaru Читати більше про Subaru Brat
thumb-тревіс пастрана біля субару брату
thumb-субару брату
thumb-субару брату
thumb-субару брату
thumb-субару брату
thumb-субару брату

Read also

all news