Автомобільна франшиза Gymkhana назавжди змінила автомобільну культуру, зібравши понад півмільярда переглядів на YouTube. Починаючи з Gymkhana Practice у 2008 році, перші десять випусків зірковим пілотом був Кен Блок, який проїжджав найскладнішими трасами від Сан-Франциско до Швеції. У 2020 році Блок передав кермо своєму давньому другу та супернику Тревісу Пастрані для зйомок 11-го випуску франшизи, першого з моменту Gymkhana Two 2009 року, де знову з’явився Subaru. На сьогоднішній день Gymkhana 2020 переглянули понад 66 мільйон разів.

Subaru GL ‘Family Huckster’: Новий рівень автострибків

Новий автомобіль Тревіса Пастрани, спеціально підготовлений VSC для Gymkhana, є неймовірною шаною класичним універсалам Subaru GL (відомим за межами США як Leone) 1980-х років. Автомобіль, який з любов’ю назвали Subaru GL ‘Family Huckster’, дебютував на Фестивалі швидкості в Гудвуді у 2022 році, де зайняв вражаюче 5-е місце в змаганнях на швидкість і з’явився в кліпі Gymkhana пізніше того ж року.

Family Huckster оснащений спеціально розробленим двигуном SUBARU BOXER на 862 кінські сили з турбонаддувом, системою повного приводу, секвентальною 6-ступеневою коробкою передач і підвіскою з довгим ходом (для стрибків, звісно). Крім того, він включає нові розробки для диференціальної системи, взяті з рекордного заїзду Пастрани на Airslayer STI на гонці Mt. Washington Hill Climb у 2021 році.

Також на Family Huckster встановлене активне аеродинамічне заднє крило, яке контролюється електропневматично, разом із передніми та задніми гідравлічними аеродинамічними закрилками, розташованими на розширеннях крил, які можна контролювати автоматично або вручну. Колеса KMC були розроблені спеціально для цього автомобіля і натхнені оригінальними восьмиспицевими колесами, які пропонувалися на Subaru GL 1980-х років. Щоб зробити Family Huckster якомога легшим, кузов складається з індивідуальних панелей із карбону, встановлених на спеціально розробленому трубчастому каркасі, створеному відповідно до найновіших норм FIA WRC, включаючи конструкцію з двома основними дугами для підвищеної безпеки.

Завершують естетику автомобіля справжній радіоприймач із Subaru GL 1983 року та відтворена приладова панель з блакитного карбону, яка нагадує оригінальний дизайн 1983 року, тоді як 12-дюймовий екран приладової панелі за кермом був спеціально запрограмований, щоб імітувати вигляд і стиль електронних панелей приладів Subaru 1980-х років.

"Універсал GL – це знаковий Subaru, і я думав, що було б круто побачити, як він літає в повітрі", – сказав Пастрана. "На диво, Family Huckster набагато менший за Airslayer. Додайте до цього квадратну форму, і ви отримаєте ідеальний рецепт для високоточної їзди. Family Huckster – без сумніву, мій улюблений автомобіль для водіння. Я не можу дочекатися, щоб показати світу, на що він здатний."

Дивитися Gymkhana 2022

Двигун

VSC Custom 2,3-літровий горизонтально-опозитний 4-циліндровий Boxer
862 к.с. та 900 Нм крутного моменту
Турбонаддув та інтеркулер
VSC суцільнометалевий блок і суцільнометалеві головки
Турбонагнітач Garrett Motorsports
Система сухого картера
VSC двоременна система ГРМ з карбоновими кожухами
Впускний колектор VSC із карбоновим кожухом
Розподільні вали з DLC покриттям
Клапани з натрієвим охолодженням
VSC система антилагу та управління турбонагнітачем


Електрика

ECU Cosworth MQ12DI
Полегшений мотоспортивний джгут проводки
Електронний блок управління живленням і перемикачі Cosworth
Реєстратор даних Cosworth


Вага

1260 кг (без водія)


Трансмісія та привід

Максимальна швидкість 282 км/год
6-ступенева секвентальна коробка передач SADEV із муфтою
Карбоновий важіль перемикання передач VSC
Трилопасне карбонове гоночне зчеплення Tilton
Передній диференціал VSC
Задній диференціал SADEV


Охолодження

Радіатор PWR, встановлений у задній частині салону
Індивідуальна карбонова система повітроводів радіатора
Інтеркулер PWR, встановлений спереду


Підвіска

Гоночна підвіска Reiger
VSC трубчасті передні та задні поперечні балки, важелі підвіски, тяги, ступиці та шпинделі
Індивідуальна рульова рейка для мотоспорту (співвідношення 11:1)
Високопродуктивний насос гідропідсилювача керма для мотоспорту


Каркас безпеки / Підготовка кузова

Кузов зварений та спеціальний каркас безпеки з T45 за специфікацією FIA


Гальма

Гальмівні супорти AP Racing з 343 мм роторами
Гальмівні колодки Endless

Карбоновий гідравлічний ручний гальмо VSC


Вихлопна система

Індивідуальний випускний колектор VSC
Вихлопна система зі сплаву Inconel з Subaru логотипом, виготовлена на 3D-принтері, з виходом через крило


Колеса

Індивідуальні 18×8,5 ковані колеса KMC


Шини

Yokohama ADVAN A052, ADVAN Apex


Сидіння

RECARO ProRacer SPG з HANS (системою підтримки голови та шиї)
Посадка для до 2 дорослих


Інтер'єр

Карбонові панелі приладів, дверні карти та підставка для ніг водія від VSC
Ремені безпеки Schroth Enduro
Цифровий дисплей для водія Cosworth
Дисплей стану автомобіля MoTec


Паливний бак

Паливний бак FIA FT3.5 (35+ літрів)


Кузов

Індивідуальний ширококузовний карбоновий обвіс від VSC
Карбонове плоске днище, захисна пластина і задній дифузор
Активна аеродинаміка для оптимізації польотних характеристик; крила та заднє крило


Різне

Аеродинамічно оптимізовані карбонові поперечні балки
Полікарбонатне лобове скло
Полікарбонатні бокові та задні вікна від VSC
Високопродуктивний насос гідропідсилювача керма для мотоспорту
Система пожежогасіння Lifeline ZERO275 з багатокамерною конструкцією


Рідини

Моторне масло: MOTUL 300V 20W60
Масло для трансмісії та диференціалів: MOTUL Gear Competition 75W140

Читати інші новини Про Airslayer
thumb-субару фемілі хакстер
thumb-субару фемілі хакстер
thumb-субару фемілі хакстер
thumb-субару фемілі хакстер
thumb-субару фемілі хакстер
thumb-субару фемілі хакстер
thumb-субару фемілі хакстер
thumb-субару фемілі хакстер
thumb-субару фемілі хакстер
thumb-субару фемілі хакстер

Read also

all news