Fuji Rabbit S1 (1946): зародження ери японських моторолерів
Моторолер Fuji Rabbit випускався Fuji Heavy Industries у Японії з 1946 по 1968 рік. Перший у своїй історії скутер, модель S-1, призвів до справжньої революції у повоєнному транспорті Японії.
Перший крок у світі моторолерів
Через заборону на виробництво літаків після другої Світової Війни та зобов’язання працювати виключно в цивільному секторі, компанія розробляє стратегію виробництва дорожніх колісних транспортних засобів. І першим їх дітищем стає – моторолер. У червні 1946 року, компанія Fuji Sangyo (тепер Subaru Corporation) випустила перший у Японії прототип моторолера. Використовуючи авіаційні запчастини, що залишилися з війни, зокрема колеса від хвостових шасі літаків, був створений Fuji Rabbit S1.
Важливість Rabbit S1 для Японії
Поява Rabbit S1 збіглася з важкими часами для Японїї та їх транспортної системи. Повільно відновлюючись після війни, країна потребувала простого та надійного засобу пересування. Rabbit S1 став саме таким рішенням — простим у використанні транспортом, доступним для кожного. Можна сказати, що саме з цієї моделі починається історія SUBARU.
Технічні характеристики
Клас транспортного засобу: моторолер (скутер)
Рік випуску: 1946
Загальна довжина × Загальна ширина × Загальна висота (мм): 1547×545×940
Модель двигуна: 4-тактний одноциліндровий F-11 з повітряним охолодженням
Максимальна потужність: 2 к.с./3000 об/хв
Максимальний крутний момент: 0,51 кг·м/2200 об/хв
Об'єм двигуна: 135 см³
Система приводу: відцентрова муфта натискного типу
Максимальна швидкість: 60 км/год
Натхнення і конкуренція
Виробництво S-1 почалося за шість місяців до того, як Piaggio розпочала своє виробництво моделі Vespa. І так, Honda теж буде пізніше. Модель S-1 значною мірою була натхненна скутерами, які використовували американські військові під час та після Другої світової війни. Як перший моторолер, вироблений у Японії, Fuji Rabbit S1 був надзвичайно успішним і створив революцію у повоєнній авто-мото промисловості країни. Головним конкурентом Rabbit став Mitsubishi Silver Pigeon, який почав вироблятися приблизно в той самий час.
Спадщина Rabbit S1
Попри те, що зі зростанням японської економіки попит на скутери зменшувався на користь більш комфортних чотириколісних транспортних засобів, так званих кей-карів, декотрі моделі, такі як Rabbit S1, залишили незабутній слід в історії. Вони не тільки допомогли відновити повоєнну Японію, але й стали символом інновацій і надійності. У 1958 році Fuji перейшла на виробництво автомобілів, випустивши Subaru 360, але успіх Rabbit S1 залишився важливою частиною історії компанії.
Fuji Rabbit S1 став першим кроком на шляху до створення однієї з найуспішніших автомобільних компаній Японії. Цей скутер залишається символом японської інженерної майстерності та інновацій.