Компанія поки не робить гучних заяв, але уважні шанувальники вже помітили важливий натяк: опублікований загадковий тізер, що, ймовірно, попереджає про дебют нового WRX. Прототип представлять у жовтні на Japan Mobility Show 2025, і вже офіційно підтверджено — Subaru працює над новим поколінням опозитного двигуна.
Інсайт з марафону на Fuji Speedway
Новина прозвучала минулими вихідними під час 24-годинної гонки на трасі Fuji в Японії. Тецуо Фудзінукі, технічний директор Subaru, коротко згадав про нову модель, уникаючи прямих назв. Проте він зазначив, що автомобіль отримає вдосконалену систему повного приводу — модифіковану версію тієї, що використовується в гоночній серії Super Taikyu.
Поки без підтвердження, але всі натяки — на WRX
За інформацією японського видання Car Watch, Фудзінукі описав майбутню модель як «привабливий автомобіль», створений на базі технологічних напрацювань Subaru. Він також додав, що в майбутньому з’явиться ще більш «передова» версія, а більше деталей компанія розкриє вже на виставці в жовтні. Офіційно WRX не згадувався, але всі ознаки вказують саме на нього — можливо, навіть на повернення повноцінної версії STI.
Аеродинаміка і характер
Показане зображення не надто інформативне, але на ньому видно силует агресивного спортивного автомобіля Subaru з виразною аеродинамікою. Передня частина нагадує оновлений WRX: велика решітка радіатора, помітний спліттер і вентиляційні отвори на капоті. Розширені крила підкреслюють бойову «посадку» авто. Чи це седан, чи хетчбек — сказати важко, але спортивний стиль очевидний.
Готується новий опозитник
Крім нового кузова, Subaru підтвердила роботу над новим поколінням опозитного двигуна. Деталі поки не розкриті, але вже відомо: мотор буде сумісним із пальним E20 (вуглецево-нейтральне), і, ймовірно, отримає гібридний модуль. Про об’єм і кількість циліндрів поки не повідомляється.
Це відповідає спільній заяві Subaru, Toyota та Mazda, зробленій у травні 2024 року. Три автовиробники оголосили про спільний курс на збереження фірмових моторів із поступовою електрифікацією та використанням альтернативного пального для зменшення викидів.
Subaru залишається вірною собі
У коментарі виданню Best Car Web Фудзінукі наголосив: «Ми цінуємо клієнтів, які обирають Subaru. І будемо продовжувати створювати автомобілі, які це підтверджують». Це чіткий сигнал: компанія не збирається відмовлятися від своїх принципів навіть в еру електромобілів.
Нагадаємо, нинішній Subaru WRX вийшов у 2021 році, а найпотужнішою версією наразі є STI S210 — лімітована серія на 500 авто, доступна лише в Японії.
Більше дізнаємося восени
Більше деталей з’явиться 30 жовтня — саме тоді стартує Japan Mobility Show 2025. Очікуємо прем’єру нового прототипу і, можливо, ще одного погляду на оновлений фірмовий «боксер».