Цей рейтинг створено у партнерстві з компанією HundredX, що спеціалізується на вивченні клієнтського досвіду. У 2025 році було зібрано понад 4,4 мільйона оцінок від 165 000 споживачів, які незалежно номінували бренди, що, на їхню думку, справді піклуються про свої спільноти. Загалом у дослідженні взяли участь 3900 брендів, які оцінювались за такими критеріями, як:

  • соціальна відповідальність,
  • цінності бренду,
  • довіра,
  • екологічність,
  • підтримка громад.

Це визнання підтверджує глибоку відданість Subaru та її дилерської мережі справжнім змінам у суспільстві через ініціативу Subaru Love Promise — програму сталого розвитку та соціальної взаємодії в США.

Соціальний вплив — частина ДНК Subaru
Subaru не просто створює автомобілі, а прагне до більшого — доставляти щастя кожному. У своїй діяльності компанія керується Глобальною політикою сталого розвитку Subaru (Subaru Global Sustainability Policy), яка ставить на меті гармонійне поєднання бізнесу, турботи про довкілля та підтримки суспільства.

"Subaru прагне бути компанією, яка робить світ кращим — на дорогах і за їх межами", — зазначають у корпорації.

Читати інші новини зі світу Subaru
thumb-субару форбс
thumb-субару форбс

Read also

all news