Subaru отримала загальний бал 85 зі 100, що на 2% вище минулорічного результату, і випередила всі інші бренди масового сегмента на ринку США.

ACSI – це незалежне дослідження, що ґрунтується на відгуках власників автомобілів. У дослідженні 2024–2025 років Subaru була визнана:

Брендом №1 за безпекою автомобілів — вже шість років поспіль
Брендом №1 за якістю продукції — п’ять років поспіль
Брендом №1 за загальною якістю продукту та сервісу — три роки поспіль
Брендом №1 за співвідношенням ціни та цінності — три роки поспіль
Брендом №1 за надійністю — два роки поспіль
Брендом №1 за динамікою та задоволенням від керування — два роки поспіль
Джефф Волтерс, президент і головний операційний директор Subaru of America, Inc.:
«Отримати звання найкращого бренду масового сегмента за результатами дослідження ACSI 2025 — це велика честь і водночас відображення довіри наших клієнтів до Subaru. Це ще раз підтверджує нашу відданість принципам безпеки, якості та надійності. Ми щиро вдячні за лояльність клієнтів і професіоналізм наших дилерів та співробітників по всій країні».

Про ACSI

American Customer Satisfaction Index (ACSI®) — єдиний національний індекс США, що вимірює рівень задоволеності споживачів у різних галузях. Дослідження створене у 1994 році в Університеті Мічигану. Щорічно воно охоплює близько 400 компаній у 40 сферах діяльності та є найбільшим у країні.

У 2025 році дослідження автомобільного сегмента ACSI базувалося на 9 949 опитаних клієнтах, яких випадковим чином обирали та опитували електронною поштою з липня 2024 по червень 2025 року.

Читати інші новини зі світу Subaru

Read also

all news