Пан Kenji Kita (Кенджі Кіта), як перший президент компанії FHI - Fuji Heavy Industries Ltd., мав кілька ключових принципів щодо виробництва автомобілів. Він вважав, що якщо займатися виробництвом автомобіля, то цей автомобіль має бути верхом досконалості. При цьому він був глибоко переконаний, що японський автомобіль повинен мати тільки японське ім'я. Візіонерським баченням пана Кіта був випуск саме пасажирських автомобілів. Все, що стосувалося випуску прототипу першого автомобіля для пасажирів Р-1, створеного компанією в 1954 році, було предметом гордості її президента.
За ініціативою пана Кіта було організовано конкурс, головною метою якого став вибір імені для автомобіля. Було запропоновано безліч варіантів, але жоден варіант не сподобався її організатору. Тоді пан Кіта взяв відповідальність на себе, саме він вигадав японському автомобілю назву, яку ми знаємо та полюбляємо. Так з’явилася назва Subaru.
Насправді Subaru – це назва скупчення зірок у сузір'ї Тельця. У безхмарному нічному небі можна розгледіти неозброєним поглядом шість зірок, решта 250 – лише за допомогою спеціального телескопа.
Дане скупчення зірок у різних місцях називають по-різному: в Україні – Стожари, в Європі - Pleiades (Плеяди), в Китаї - Мао (Мао), в Японії - Subaru (Субару), що в перекладі означає "збираються разом" або "вказує шлях". Крім того, в Японії назва Subaru співзвучна назві Mitsuraboshi (Мітсурабоші) або «Шість зірок». У дуже древніх японських манускриптах ім'я Subaru часто було написано як Kojiki (Коджики) та Manyosyu (Маніосіу), а в літературі – Makura-no-soshi (Макура-но-соші). Особливо варто зазначити, що компанія FHI утворилася в результаті об'єднання саме шести компаній, що є зайвим підтвердженням та символізмом вдало обраного імені - Subaru.