thumb-Субару Аутбек їде по дорозі, на фоні засніжених гір

Подорож без обмежень

Симетричний AWD, що складається з поздовжньо встановленого двигуна SUBARU BOXER з горизонтальною орієнтацією, який забезпечує низький центр ваги та симетрично розроблена трансмісія AWD — це система, на якій Subaru зосереджується задля кращої стабільності, безпеки та продуктивності на дорозі.
thumb-image-132212
thumb-image-132215
thumb-image-132216
Симетричний повний привод, власна система повного приводу Subaru. Його головна особливість полягає в тому, що силова установка, серцевиною якої є горизонтально протилежний двигун, розташована симетрично по прямій лінії.
thumb-image-132221
thumb-image-132222
Розподіл потужності для забезпечення більш плавного руху.
thumb-image-132227

Hill Descent Control

Максимізація тяги шин на крутих схилах.
Режим X-Mode допомагає в тих випадках, коли транспортний засіб починає рухатися швидше при русі вниз по схилу, наприклад, при русі по засніжених дорогах або гравійним схилах. Hill Descent Control підтримує швидкість автомобіля, тому водій може більше зосередитися на рульовому управлінні.
thumb-схема повного приводу субару
thumb-схема повного приводу субару

Активний крутний момент AWD

Система повного приводу, розроблена виключно для 4-ступінчастою автоматичною коробки передач, E-4AT (з ручним режимом) і моделей Lineartronic, дозволяє максимально підвищити надійність водіння моделей AWD в будь-яких умовах. У Lineartronic CVT (Безперервна змінна передача) замість ременя використовується ланцюг, що дозволяє збільшити діапазон загальних коефіцієнтів для підвищення продуктивності і ефективності, а також більш швидкого відгуку на вхід дросельної заслінки.

thumb-схема побудови трансмісіїї та підвіски субару

Symmetrical AWD Family